Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Παραίτηση Καραδήμα από τη συντακτική ομάδα της "Νέας Αστυνομίας" - Μομφές κατά Κυριαζίδη, Βλαχογιάννη, Νταβλούρο

Μεταφέρουμε αυτούσια σημερινή ανάρτηση του Νίκου Καραδήμα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook με την οποία δηλώνει την παραίτηση του από την εφημερίδα της ΠΟΑΣΥ "ΝΕΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ" και παράλληλλα μέμφεται τον Δημήτρη Κυριαζίδη για τη στάση του:

"Συνάδελφοι ....
Δεν λειτουργώ εν θερμώ με την παρακάτω πράξη μου.
Επίσης δεν απαξιώνω καμία προσπάθεια σας, αλλά δεν αισθάνομαι επάρκεια συνδικαλιστική στην παρούσα φάση. Ως γνωστόν εκτός απο μέλος της ε.γ της ομοσπονδίας μας, με ορίσατε και ώς μέλος της συντακτικής ομάδας του μηνιαίου εντύπου μας. Δυστυχώς διαπιστώνω για άλλη μια φορά να λογοκρίνονται οι απόψεις μου. Η ασυμβατη και ακατανόητη αυτή συμπεριφορα να αφαιρεθεί απο την ύλη του νέου τεύχους κείμενό μου ,μου δίνει το δικαίωμα να υποβάλλω οριστικά και αμετάκλητα την παραίτηση μου απο την συντακτική ομάδα .Θα ήταν παράλειψη μου να μην ευχαριστήσω τον συνάδελφο κ.Τριγώνη για την συνεργασία. Εξακολουθώ δε να θεωρώ υπεύθυνο τον βουλευτή κ.Κυριαζίδη γιά ότι συνέβη τα τελευταία χρόνια σε βάρος μας , πέρα απο τα μνημόνια .Ως πρώην συνάδελφος δεν υπερασπίστηκε διόλου τα κατοχυρωμένα δικαιώματα μας .

Μόλις χθές τόσο αυτός αλλά και οι κ.κ.Βλαχογιάννης και Νταβλούρος που κατετέθη στην ολομέλεια της Βουλής το πολυνομοσχέδιο δεν αντέδρασαν κάν για τις νέες διατάξεις που αν μη τι άλλο προσβάλουν και την νοημοσύνη μας, αλλά ταυτόχρονα επιχειρείται η εκ νέου απεμπλοκή του ταμείου μας απο το Υπουργείο μας που με πολύ κόπο και προσπάθεια είχε ενταχθει προ ημερών με υπουργική απόφαση."