Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Η αναδιάρθρωση της αστυνομίας μέσα από τα μάτια της διαβούλευσης κι ενός πολίτη

Διαβάστε την επιστολή του κ. Άγγελου Φάντου στο bloko.gr για την αναδιάρθρωση της αστυνομίας.
"Η αναδιάρθρωση της Ελληνικής Αστυνομίας αφορά και εμένα . Ως πολίτης αυτής της χώρας θέλω να νιώσω ασφαλής , θέλω να μπορώ να ξέρω που να στηριχτώ , θέλω να ξέρω ποιος νοιάζεται για μένα για τα παιδιά μου για τους ανθρώπους που αγαπώ . θέλω και εγώ να μπορώ να πω την γνώμη μου , θέλω να ακούσετε τις ανησυχίες μου , τους φόβους μου . Δεν με νοιάζει εάν τους λάβετε ποτέ υπόψιν σας , θέλω μόνο να με να ακούσετε , αφού , για μένα λέτε ότι "νοιάζεστε " .

Μελετώντας τα σχόλια στην διαβούλευση για την αναδιοργάνωση της Ελληνικής αστυνομίας , σ άλλα συμφωνεί κανείς και σε άλλα διαφωνεί . Ένα από αυτά όμως θεωρώ πως είναι "όλα τα λεφτά" .
Ο συντάκτης του ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗΣ Νεκτάριος ( προφανώς αστυνομικός ) , απλά , εύστοχα χωρίς εντυπωσιασμούς , χωρίς σκοπιμότητες και πολιτικάντικες φανφάρες  , οραματίστηκε  και περιέγραψε με ένα τρόπο που μου έγινε απόλυτα κατανοητός  , τόσο σε εμένα όσο και σε πολλούς φίλους μου .
Το σχόλιο του αγαπητό bloko πιστεύουμε ότι αξίζει να "γνωστοποιηθεί " .  3 Αυγούστου 2013, 06:45 . Με το σκεπτικό ότι η διάρθρωση των Αστυνομικών Διευθύνσεων θα πρέπει να αποτελεί όσο το δυνατόν μια «μικρογραφία » της Γενικότερης Διάρθρωσης ώστε να εξασφαλίζεται έτσι η μεγαλύτερη λειτουργικότητα και συντονισμός των υπηρεσιών , προτείνω την παρακάτω Δομή .
…….. για την παρ 2 του Άρθρου 23 του παρόντος :1 .Οι Αστυνομικές Διευθύνσεις συγκροτούνται υποχρεωτικά από τις παρακάτω υπηρεσίες σε επιπέδου Τμήματος :
α.Τμήμα Γενικής Αστυνόμευσης ( συνήθως περισσότερα του ενός )
β.Τμήμα Τροχαίας και Αστυνόμευσης Αυτοκινητόδρομων
γ. Τμήμα εξυπηρέτησης Πολιτών
δ. Τμήμα Δημοτικής και Τουριστικής Αστυνόμευσης
ε. Τμήμα αστυνομικών επιχειρήσεων
στ. Τμήμα οικονομικής αστυνόμευσης και ηλεκτρονικού εγκλήματος
ζ. Τμήμα κράτησης και μεταγωγών .
Στα Τμήματα Γενικής αστυνόμευσης , εφόσον η περιοχή της εδαφικής τους δικαιοδοσίας δεν καλύπτεται από Υπηρεσία Ασφάλειας ή δεν είναι δυνατή η άμεση ανταπόκριση της κατά τόπο αρμόδιας Υπηρεσίας Ασφάλειας , λειτουργούν Γραφεία Ασφαλείας υπαγόμενα στο αντίστοιχο Τμήμα της Διεύθυνσης ασφαλείας .
1α. Στην έδρα κάθε αστυνομικής διεύθυνσης λειτουργούν:
Γραφείο Διοίκησης
Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης
Γραφείο Τύπου και πληροφοριών
Γραφείο Οικονομικής Διαχείρισης
Γραφείο Τεχνικής υποστήριξης