Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Το παράπονο ενός παλιού τροχονόμου, "Σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν"

Στη σελίδα που διατηρούν στο facebook οι συνταξιούχοι αστυνομικοί, μέλος της ομάδας διατύπωσε χθες ένα παράπονο. Και τα σχόλια που συνόδευσαν το κειμενάκι, είναι ενδεικτικά για το πως οι απόστρατοι της αστυνομίας "μεταχειρίζονται" από τους πρώην συναδέλφους τους.
"ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΕΝΩ ΣΤΑ 22 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ
ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ''ΣΒΗΣΕΙ'' ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΘΗΝΩΝ ΑΥΤΗ Η 'ΚΥΡΙΑ''ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ!!!!
ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΣΤΙΣ 01.25*ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ!!!!)
ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΤΟΥΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!! "
Διαβάστε τα σχόλια των επίσης απόστρατων- συνταξιούχων αστυνομικών 
δυστυχως  συναδελφε  μας  βλεπουνε  σαν  ????? ==[[καλητερα  να  μην  το  πω]]]
δυστυχως ετσι γινεται νομιζουν οτι θα βρισκονται για  παντα σε αυτη την θεση δεν ξερουν ομως οτι οταν θα φυγουν θα παθαινουν τα ιδια
ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ  ΩΣ ΕΞΗΣ << ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝΑ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΘΑ ΕΛΘΕΙΣ >> ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΟ ΝΙΚΟ ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ ΠΕΣ ΤΗΣ
Νίκο δυστυχώς οι σημερινοί συνάδελφοι κάπου κάπου είναι λάθος. .εχω και εγώ παράπονα για απρεπη συμπεριφορά ..την έχουν δει και εγώ δςν ξέρω πως και τι..τι να πούμε
- Για καινούργιο μας το λες Νίκο. .γραμμςνιυς μας έχουν δυστυχώς
- ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ........ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΗΜΟΥΝΑ ΚΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΘΑ΄ΡΘΕΙΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ?
- Γιώργο καημό το έχω. .ακόμα και σήμερα μετά από 30 χρόνια στην ....όλοι μνημονευουν τον τροχονόμο με το σημαιακι το εγγλέζικο. Τα χρόνια ήταν και είναι διαφορετικά. .όπως κσι η κοινωνία και όλοι μας..αλλαγές προς τα χειρότερα. .δυστυχώς
- ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΧΑΛΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ 
- Σίγουρα οχι ξεχασμένα. .πολύ σωστά κομμάτια από την ζωή μας. .όμορφα χρόνια. .αγνά.
- Καταλαβα φιλε !!"" ΑΙΣΧΟΣ!""
- Δημήτρη Αίσχος για την κατάντια μας..
- Το εζησα κι εγω απο την τροχαια Αθηνων για σταθμευση με αφαιρεση πινακιδων με 30 χρονια υπηρεσιας και τραυματισμενη με κολλαρο στον αυχενα και δεν μου τις εδωσε .......δεν πειραζει !,! Ολοι οι αλλοι εχουν ελαφρυντικα π.χ. Οι τραπεζικοι βαζαν τα παιδια τους κατευθειαν σε θεσεις .....οι της ΔΕΗ το ιδιο .....κι εμεις ουτε την δικια μας κληση δεν μας σβηναν (για παρκαρισμα) οχι για κατι αλλο σοβαρο ! Γι αυτο πανε απ το κακο στο χειροτερο ......
- Και εγώ μια απο τα ίδια.Απογόητευση μετά απο 29 ΧΡΟΝΙΑ όλα στην Τροχαία ένας μέλος της ομάδας μας ο οποίος θα διαβάζει τώρα την ανάρτηση μετά απο τροχαίο (εκτροπή μόνος μου ) πήρε αίμα και το φύλαξε στο ψυγείο σπίτι του μην και το αλλάξω .Τα συμπεράσματα δικά σας.Χρήματα πλήρωσα ψυχή δεν πήρανε η κακία έμεινε !!!
- Θοδωρη εγω παντως εφυγα με το κεφαλι ψηλα ! Αυτοι ???
- Και εγώ αλλά θα ήθελα να ήξερα πως νοιώθει αυτός ο μεγάλος υπαστυνόμος τότε τώρα που διαβάζει την ανάρτηση μου αυτή .Μεγαλο κατόρθωμα .Στον αθίγγανο μπροστά μου πολλές φορές πολύ μεγάλη επιείκεια στον συνάδελφο καμία γιαυτό λέω για μια φορά ακόμη η κακιά έμεινε ....
- ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ...ΔΥΣΤΥΧΩΣ.....ΕΞΑΝΤΛΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΤΥΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ
- ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ....,ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
- ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΝΙΚΟ, ΕΙΧΕΣ ΚΑΛΩΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΔΙΝΕΣ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΟΤΑΝ Ο ¨¨ΑΛΛΟΣ¨¨ ΕΙΝΑΙ ¨¨ ΚΕΝΟΣ . ΤΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ???MHN ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ¨¨ΑΣΕ ΤΟΥΣ .......... ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ¨¨¨....
- ΘΟΔΩΡΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΕ ΚΑΚΟ ΜΑΤΙ ΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΣΕΡΙΦΗΔΕΣ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΠΟΤΕ ΛΕΓΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΦΥΓΑΜΕ ΤΕΛΟΣ .ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ.ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.
- Εμείς ήμασταν Αστυνομία, πέρναμε ευθύνη και για τον συνάδελφο και για τους πολίτες συναθρώπους μας δεν ήμασταν τσογλάνια και μας αγαπούσε όλος Ο Κόσμος Πρώτα ο άνθρωπος και μέτα Ο νόμος Καλημέρα φίλοι μου/λες.
- η λεξη συναδερφος καποτε ηταν σημαντικη τωρα τιποτα οτροχος ομως γυριζει οταν το καταλαβουν θα ειναι αργα

bloko.gr