Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

"Τί δεν γουστάρω..." Το σχόλιο ενός ματατζή

Ανασύρουμε από τα σχόλια, το κείμενο ενός ματατζή, το οποίο προσυπαγράφουμε, με την ευχή ν' αποτελεί ως αντίληψη κοινή συνισταμένη στη μεγάλη πλειοψηφία των συναδέλφων του.
"Επειδη δεν γουσταρω να ακουω τον Εθνικο Υμνο και καποιοι να
χαιρετουν φασιστικα,επαιδη
δεν γουσταρω κανενα να το παιζει πατρηδοκαπηλος....ομως ουτε γουσταρω να μου πετουν μολοτωφ και πετρες....αποφασιστε...ειμαι ΜΑΤΑΤΖΗΣ..τιμη μου και καμαρι μου να φερω τον ηλιο της Βεργινας.
Όποιος με λεει χρυσαυγιτη....τον βριζω αναλογα.ομως αν νομιζει καποιος οτι οι δημοκρατικες μολοτωφ η οι πετρες μου φερνουν ευχαριστηση ειστε γελασμενοι.
Μπηκα με 16οοο μορια και δεν γουσταρω να με λενε αμορφωτο.ειμαι 24 χρονων και δεν θα αφησω σε κανεναν να μου βαζει σφραγιδα χρυσαυγιτη η οτιδηποτε πολιτικη σφραγιδα.δεν με νοιαζει κανενας πολιτικος,δεν χρωσταω σε κανεναν.....σταματηστε να μιλατε για τα ΜΑΤ...οποιος δεν υπηρετησε δεν καταλαβαινει...
ευχαριστω πολυ".

Πηγή: bloko.gr