Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Ανώνυμη επιστολή ενός «ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ» των 750 Ευρώ…..

Αφορμή της επιστολής μου αυτής στάθηκε μιά είδηση που διάβασα σε ένα μεγάλο sait και τον σχολιασμό ενός Μεγαλοδημοσιογραφου (οι Αστυνομικοί αφοπλίστηκαν γιατί ήταν ανεκπαίδευτοι).
Οχι κύριε μεγαλοδημοσιογράφε μου οι αστυνομικοί αφοπλίστηκαν γιατί δεν είναι ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ.
Γιατί έχουν οικογένειες και ανήλικα παιδιά. Γιατί συμβάλλουν στην κοινωνία να ζείς εσύ και οι υπόλοιποι του είδους σου πίσω απο μια δερμάτινη καρέκλα, και να σχολιάζεις ελεύθερα χωρίς φόβο μήπως δίπλα σου κακαρίσει ο ήχος απο ένα Κalasnikof. Γιατί έχουν μάθει να υπερασπίζονται κάθε ανήμπορο που έχει την ανάγκη τους βάζοντας μπροστά τα στήθη τους φλερτάροντας καθημερινά με τον θάνατο. Για όλα αυτά και πολλά άλλα Κύριε Μεγαλοδημοσιογράφε μου αφοπλίστηκαν οι Αστυνομικοί και θρηνούμε ακόμη έναν νέο ΑΝΘΡΩΠΟ έναν Συνάδελφο που άφησε πίσω του μιά χήρα με δύο ανήλικα τέκνα και ένα στην κοιλιά της. Δεν σε είδα όμως Κύριε Μεγαλοδημοσιογράφε μου να αναφέρεις πουθενά για την οικογένεια του εκλιπόντος συναδέλφου μου,δεν σε είδα να γράψεις στο επώνυμο sait σου τι θα απογίνει αυτή η οικογένεια του Ανώνυμου Μπάτσου.  Και συνεχίζω γιατί με πιάνει η αγανάκτηση να σου θυμίσω πρίν απο αρκετά χρόνια Κύριε Μεγαλοδημοσιoγράφε μου κάπου στην Πετρούπολη Αττικής όταν ένας Αστυνομικός ενός πληρώματος περιπολικού της ΑΜΕΣΗΣ ΔΡΑΣΗΣ, τότε σκότωσε έναν Ρουμάνο κακοποιό γιατί πρόλαβε και τράβηξε το πιστόλι του πρίν ο Ρουμάνος τον ξαπλώσει στο έδαφος,είχες πεί χαρακτηριστικά στο δελτίο ειδήσεων των 20:00 (Μα ποίός έιναι ο Αστυνομικός ο Κλίντ Ησγουντ)? (Πρόλαβε και πυροβόλησε τον Ρουμάνο)? Τότε φυσικά σαν όρνεα εσύ και οι ομοιοί σου πέσατε πάνω (στον δολοφόνο συνάδελφο κατά σένα να τον κατασπαράξετε).  Η δικαιοσύνη φυσικά αθόωσε τον συνάδελφο αφού τον τράβηξε περίπου πέντε χρόνια στα δικαστήρια τον και αφού όπως αποδείχτηκε ο Ρουμάνος κακοποός ήταν οπλισμένος με χειροβομβίδες και άλλον βαρύ οπλισμό.  Τότε φυσικά είχες την αποκλειστεικότητα ενώ κανένας απο εμάς δεν είχε την δυνατότητα να στα χώσει στην κοινή καθομιλουμένη όπως έκανα εγώ σήμερα. Αυτό το μικρό αφιέρωμα για τον συνάδεφο ΓΙΩΡΓΟ,φυσικά και δεν θα σε ενδιαφέρει το ονομά του Κύριε Μεγαλοδημοσιογράφε μου που δολοφόνησαν οι Αλβανοί κακοποιοί στο Δίστομο Βοιωτίας,αλλά και για την Κατερίνα που δολοφόνησαν οι ίδιοι στο Λουτράκι Κορινθίας.  Μάθε λοιπόν ότι για εμάς τους απλούς Αστυνομικούς ούτε ο Γιώργος ούτε η Κατερίνα είναι ανώνυμοι.  Σου προσάπτω στο κειμενάκι μου και μια φωτογραφία του συνάδελφου Γιώργου έτσι για τον δείς καλύτερα,και να γνωρίζεις ότι για μας είναι θέμα «ΤΙΜΗΣ» να συλληφθούν οι βαρυποινίτες δολοφόνοι και να οδηγηθούν στην δικαιοσύνη.
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ.
Μετά Τιμής
Ενας Ανώνυμος κατ εσέ Μπάτσος των 750 Ευρώ…..

πηγή: elas-lyste.blogspot.gr, eglimatikotita.gr