Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΤΕΑΠΑΣΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΑΣ

ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ
Α.Σ.Κ.Α.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕΛΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΑΣΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΤΕΑΠΑΣΑ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΑΣ
Ο απόλυτος αιφνιδιασμός της Πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου  Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη σε συνδυασμό με την ανυπαρξία εναλλακτικών λύσεων για την εποπτεία και την λειτουργία του ΤΕΑΠΑΣΑ προδικάζουν  καταιγιστικές εξελίξεις και δέος σε παλαιούς και νέους  ασφαλισμένους του.
Παράφωνα ψελλίσματα συνδικαλιστικών  στελεχών και η εμμονή τους στην στρατηγική της συνδιαχείρησης και νομής της εξουσίας με την αγαστή και απρόσκοπτη συνεργασία κομματικών και υπηρεσιακών παραγόντων πάντα στην λογική της ιδιαίτερης συντεχνίας δεν κατάφεραν να αποτρέψουν την λαίλαπα της εφαρμογής των προαπαιτούμενων μνημονιακών δεσμεύσεων.

Οι νηφάλιες απόψεις και οι προειδοποιήσεις όσων γνώριζαν τα προβλήματα από μέσα, αντιμετωπίζονται με τον λαϊκισμό και τον μαξιμαλισμό των επαναστατημένων που επέλεξαν να δώσουν «λύση» στα προβλήματα με τις παραπομπές στις εισαγγελικές αρχές.
Η αναγκαία και ικανή συνθήκη για να κερδηθεί ένας αγώνας είναι ενότητα και η ομοψυχία των εργαζομένων, .όμως η ομογένεια , οι καθαροί στόχοι και η απαραίτητη στρατηγική για να  αντιμετωπιστεί η επιδρομή της Κυβέρνησης στα κεκτημένα και απολύτως αναγκαία για μια ιδιαίτερη κατηγορία εργαζομένων δεν υπάρχουν σήμερα.
Έτσι ο κόμπος έφθασε στο χτένι. Με την αναμενόμενη κατάθεση του πολυνομοσχεδίου προβλέπεται:
1.-η κατάργηση της διοικητικής και οικονομικής αυτοτέλειας του ΤΕΑΠΑΣΑ
2.-η μεταφορά της εποπτείας στο Υπουργείο Εργασίας
3.-η εφαρμογή της νέας τεχνικής βάσης στον τρόπο υπολογισμού του μερίσματος- εφάπαξ
4.-η ενσωμάτωση των επικουρικών τομέων στο ΕΤΕΑ και η απορρόφηση - «ληστεία» από αυτό των πόρων του , αποθεματικών , ακίνητης περιουσίας του που ανέρχονται συνολικά  στα 234.400.000 €  
5.-Η δραστική μείωση του εφάπαξ έχει ως κύριους χαμένους τους νέους που δεν θα τους επιστραφούν καν οι πολυετείς εισφορές τους.

Οι επισπεύδοντες των εξελίξεων θα πουν χαιρέκακα ότι είναι αναγκαίο να συμβεί για να σωθεί η χώρα. Καλοπροαίρετα όμως θα ρωτήσουμε. Τι εννοούσε ο Πρωθυπουργός  όταν δήλωνε στην ΓΑΔΑ «ο αστυνομικός είναι η ασπίδα του πολίτη και της Δημοκρατίας?
Μήπως τελικά ήθελε να τον ορίσει στυλοβάτη και χρηματοδότη των ελλειμματικών ταμείων του ΕΤΕΑ για να εισπράξει στο μέλλον μια αξιοπρεπή σύνταξη που του οφείλει η πολιτεία για το γεγονός ότι ήταν για χρόνια «ασπίδα του πολίτη και της Δημοκρατίας»?.
Τι μας επιφυλάσσει αναφορικά με την εφαρμογή της απόφασης του ΣΤΕ η δήλωση του Υπουργού Οικονομικών ότι η οικονομική πολιτική την χαράσσει η Κυβέρνηση? Στις δημοκρατίες πάντα έτσι γίνεται , αλλά η Κυβέρνηση νομοθετεί και πράττει εντός των πλαισίων των νόμων και του Συντάγματος και φυσικά σ’ αυτά εφαρμόζει τις Πολιτικές της.
Τι θα πράξουν η πολιτική και φυσική ηγεσία για το πιθανό ενδεχόμενο μετά την ψήφιση των συγκεκριμένων ρυθμίσεων να εμφανιστεί ένας μεγάλος αριθμός αποστρατειών απ όσους έχουν το δικαίωμα να το πράξουν?
Μήπως τελικά η ψήφιση των  ρυθμίσεων αυτόματα θα καταργεί και τις θεσμοθετημένες συνταξιοδοτήσεις με αλλαγή ηλικιακών ορίων ,αλλά και των προϋποθέσεων.
Πως θα δομηθεί η νέα αναδιάρθρωση που εξήγγειλε ο Υπουργός ότι θα προχωρήσει τάχιστα με την έκδοση του σχετικού ΠΔ και σε ποίο βαθμό θα φτάσει την αποτελεσματικότητα της ΕΛ. ΑΣ. με τα νέα δεδομένα?
Πως θα χορηγείται το εφάπαξ στους ασφαλισμένους της πρώην ΑΠ από τον μοναδικό φορέα ? Μήπως τελικά πάμε σε κατάργηση χορήγησης του  ενός εφάπαξ και επιστροφή μέρους των εισφορών?
Ποίες προτάσεις έχουν οι «επαναστατημένοι» για τα ανωτέρω και ποία πίεση θα ασκήσουν στους καθηγητές τους που τυγχάνει να είναι Κυβερνητική πλειοψηφία και αυτοχαρακτηρίζονται ως επισπεύδοντες?
Τι δήλωναν όμως οι εταίροι της κυβερνητικής συνεργασίας δια των αρμοδίων τομέων και των καθ ύλη αρμόδιων Υπουργών τους?
Γιατί όπως διαφαίνεται είναι πιο ενδιαφέρον και πολιτικά πιο αποδοτικό να συγκρουστούν μόνο για τις πρόσθετες ρυθμίσεις του νομοσχεδίου «Μανίατη» για τον αιγιαλό και την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων και όχι για την διατήρηση της οικονομικής και διοικητικής αυτοτέλειας του ΤΕΑΠΑΣΑ?
Γιατί για μια ακόμα φορά διαχωρίζονται προκλητικά οι ένστολοι μεταξύ στρατού –αστυνομίας εφαρμόζοντας δυο μέτρα και δυο σταθμά?
Ποίοι αποφάσισαν να χαρίσουν την πολιτική παρέμβαση στον σκληρό πυρήνα του κράτους? Μήπως τελικά απεμπόλησαν και την προοπτική σε βάθος χρόνου να λειτουργήσουν ως κόμμα εξουσίας?
Ποίοι χειροκρότησαν όταν έκαναν κατάληψη για ψύλλου πήδημα για να διασφαλίσουν τα συμφέροντα των καθοδηγητών τους στην ανάδειξη της πυραμίδας της ΕΛ.ΑΣ.?
Τι πρόκειται να κάνουν τώρα που το τσουβάλιασμα του ΤΕΑΠΑΣΑ στο ΕΤΕΑ των 2.500.000 ασφαλισμένων θα τους αποφέρει πιθανόν μια θέση εκπροσωπώντας στον ΔΣ που θα προβάλει και θα υπερασπίζεται τα συμφέροντα όλων αυτών που μόλις χθες χαρακτηρίστηκαν  από τον Πρωθυπουργό «η ασπίδα του πολίτη και της Δημοκρατίας» αλλά και θα προωθεί συντεχνιακά ρουσφέτια που δεν είχαν τελειωμό με αποκορύφωμα την είσπραξη του εφάπαξ ακόμα και από υπηρετούντες στην ΕΛ.ΑΣ.?
Ποιος νομοθέτησε για όλα αυτά?
Η Κυβέρνηση της συνεργασίας για λόγους «εθνικής ανάγκης».
Εδώ οφείλει να αναρωτηθεί ο καθένας εάν εξέλιπαν οι λόγοι εθνικής ανάγκης , θα είχε λαμπρό μέλλον η κυβέρνηση?.
Κατά την ταπεινή μας άποψη είναι ότι στο ερώτημα δεν έχει απαντήσει ακόμα και η ίδια η Κυβέρνηση γι’ αυτό και συνεχίζει να  νομοθετεί για να κερδίζει χρόνο.
Όμως ο αναγκαίος χρόνος της Κυβέρνησης δια στόματος του Υπουργού Οικονομικών είναι ο ερχόμενος Σεπτέμβριος και ο καταληκτικός χρόνος είναι η συνεδρίαση του euro group για την εκταμίευση των δόσεων.
   
          Αθήνα 24 Ιουλίου 2014

Τα μέλη της ΑΣΚΑ στο ΔΣ της ΠΟΑΣΥ