Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2013

Διαμαρτυριών συνέχεια για τις μετακινήσεις δυνάμεων απο τη μια μεριά της Ελλάδος στην άλλη.

Οι διαμαρτυρίες των συνδικαλιστικών οργανώσεων των αστυνομικών συνεχίζονται για τις  μετακινήσεις αστυνομικών δυνάμεων από μια περιοχή στην άλλη.
Οι 
Θεσσαλονικείς στη Χαλκιδική, οι Μεσολογγίτες στην Κέρκυρα, οι Τρικαλινοί στις Σκουριές, οι Πελοποννήσιοι στην Κόρινθο και όλοι οι Βορειοελλαδίτες στον Έβρο για την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης.
Παραθέτουμε στη συνέχεια τη διαμαρτυρία της Ένωσης Αστυνομικών Αργολίδας για την μετακίνηση, αστυνομικής δύναμης της Α.Δ. Αργολίδας στο Α.Τ. ΠΥΛΟΥ της Μεσσηνίας, άνω των 160 χ/μ, χωρίς διανυκτέρευση δηλαδή την ίδια ημέρα. για συνήθη εκτέλεση εκτέλεση υπηρεσίας εκτεταμένων αστυνομικών ελέγχων αγνώστου κινδύνου.
Εκτός έδρας μετακίνηση αστυνομικής δύναμης της Α.Δ. Αργολίδας άνω των 160 χ/μ, χωρίς διανυκτέρευση.
-ΕΝΩΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Ναύπλιο 7/6/2013
Αριθ. Πρωτ: 401/3/22
ΠΡΟΣ:   Γ.Α.Δ.Π.ΠΕΛ/ΣΟΥ
Π.Ο.ΑΣ.Υ.
ΚΟΙΝ.:  Α.Δ.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ            
ΘΕΜΑ: «Εκτός έδρας μετακίνηση αστυνομικής δύναμης της Α.Δ. Αργολίδας»
Αστυνομική δύναμη της Α.Δ.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ διατάχθηκε να μεταβεί αυθημερόν την 5/6/2013 για ενίσχυση της Α.Δ. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ και ειδικότερα στο Α.Τ. ΠΥΛΟΥ όπου απέχει από την έδρα μας 172 χ/μ.
Οι ενισχυτική δύναμη της Α.Δ.Αργολίδας αναχώρησε την 04:30 ώρα για να ευρίσκεται την 07:00 ώρα στην Πύλο προκειμένου να συμμετάσχει σε αστυνομική επιχείρηση πρόληψης και καταστολής της εγκληματικότητας της Α.Δ. Μεσσηνίας στην ευρύτερη περιοχή της Πύλου για την διενέργεια εκτεταμένων αστυνομικών ελέγχων αγνώστου κινδύνου.
Τα ερωτήματα που δημιουργούνται είναι τα εξής:
- Για ποιο λόγο δεν ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία του νόμου που αφορά μετακίνηση αστυνομικών εκτός έδρας πάνω από 160 χ/μ. καθώς η Πύλος απέχει 172 χ/μ. και δικαιολογεί δαπάνες τόσο της μετακίνησης όσο και διανυκτέρευσης. Διανυκτέρευση η οποία δεν προβλέφτηκε και δεν διατάχθηκε ώστε οι συνάδελφοι να είχαν αποφύγει όλη αυτή την ταλαιπωρία και την καταπόνηση της ημερήσιας μετακίνησης που μειώνει τον βαθμό ετοιμότητας και δράσης ενός αστυνομικού και τον εκθέτει άμεσα σε κίνδυνο σε γενόμενους ελέγχους υψηλού κινδύνου.
- Αν δύναται να είναι διαυγής ένα αστυνομικός όταν για την μετάβαση του στο σημείο υπηρεσίας χρίζει 2,5-3 ώρες μαζί με την προετοιμασία στην υπηρεσία και ποιος ο βαθμός ετοιμότητας δράσης του μετά από ένα τέτοιο κουραστικό δρομολόγιο ώστε να αντιμετωπίσει και να αντεπεξέλθει σε σοβαρά συμβάντα.
- Σύμφωνα με το Π.Δ.394/2001  το ωράριο εργασίας του αστυνομικού είναι 8ωρής βάσης για αυτούς που εκτελούν εξωτερική υπηρεσία και αν η εκτελούμενη υπηρεσία επιβάλλεται να συνεχισθεί και μετά την λήξη του καθορισμένου χρόνου εργασίας δεν διακόπτεται αυτή. Όμως από ποια διάταξη και νόμο προβλέπεται εξ αρχής να ορίζεται η 8ωρη εκτελεσθείσα υπηρεσία και να μην λογίζεται ο χρόνος μετάβασης και επιστροφής μέσα στο 8ωρο εργασίας αφού η κίνηση με περιπολικό θεωρείται και λογίζεται χρόνος υπηρεσίας.
Η Ένωση μας καλεί όλους να αναλάβουν τις ευθύνες τους έναντι των αστυνομικών και των οικογενειών τους και όταν διατάσσονται μετακινήσεις αυτών να πραγματοποιούνται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα των Νόμων και Κανονισμών που διέπουν την ΕΛ.ΑΣ. ώστε να εξασφαλιστούν οι κατάλληλες και ασφαλείς συνθήκες εργασίας των συναδέλφων ώστε αυτοί διαυγείς να εκτελέσουν τις διατασσόμενες υπηρεσίες χωρίς να ελλοχεύουν κίνδυνοι από την μη δίκαιη και σύννομη αντιμετώπιση τους η οποία μπορεί να δημιουργήσει άγχος, νευρικότητα και λανθασμένες αντιδράσεις εκθέτοντας τους αστυνομικούς σε κίνδυνο, οδηγώντας την ΕΛ.ΑΣ. σε μια εργασιακή οπισθοδρόμηση.
Ας παραδειγματιστούμε από την λειτουργία άλλων ευρωπαϊκών αστυνομιών και την συμπεριφορά τους έναντι του προσωπικού και να εφαρμόσουμε αυτά για μια νέα εκσυγχρονισμένη, αναδιαρθρωμένη ΕΛ.ΑΣ.
ΓΙΑ ΤΟ  Δ.Σ
Δημοσιευμένο στο : http://enastyarg.blogspot.gr